KARPACZ DA SIĘ LUBIĆ

Szkolna wycieczka do Karpacza już za nami. Zwiedziliśmy tam wiele ciekawych miejsc. Już pierwszego dnia spacerowaliśmy najpiękniejszymi szlakami Karpacza. Największe wrażenie zrobiła na nas świątynia Wang i Zapora na Łomnicy.

Drugi dzień wycieczki był bardzo intensywny i wyczerpujący. Tuż przed południem, po wjechaniu wyciągiem krzesełkowym na Kopę, zdobyliśmy Śnieżkę - najwyższy szczyt Sudetów i Karkonoszy. Schodząc, zatrzymywaliśmy się przy trzech schroniskach: Domu Śląskim, Schronisko nad Łomnicą i Samotnia, która jest malowniczo położona nad Małym Stawem. Uwieńczeniem tak ekscytującego dnia było wieczorne wyjście do Hotelu Gołębiewski do Parku Wodnego Tropikana.

Trzeci dzień to wyjazd do Czech do Skalnego Miasta. Unikalny mikroklimat, niezwykłe rośliny oraz przepiękne kształty form skalnych zachwyciły każdego z nas. Po powrocie do domu wypoczynkowego „Admirał” opiekunowie mieli dla nas niespodziankę. Na ten wieczór zaplanowali dyskotekę. Wszyscy bardzo się ucieszyliśmy.

Niestety szybko nastał dzień czwarty. Po śniadaniu i wymeldowaniu z pokoi udaliśmy się na Zamek Chojnik. Później dwa przepiękne wodospady i powrót do domu. Z żalem w sercu opuszczaliśmy to miejsce. Po całonocnej jeździe, o wschodzie słońca przyjechaliśmy do Pelplina. Każdy spędzony tam dzień na długo zostanie miłym wspomnieniem w naszej pamięci. Dziękujemy.